Velvet CARE jako lider markowy w papierze nawilżanym planuje bardzo silne wsparcie tej kategorii w nadchodzących miesiącach. Czytaj więcej »
Velvet CARE jako lider markowy w papierze nawilżanym planuje bardzo silne wsparcie tej kategorii w nadchodzących miesiącach. Czytaj więcej »
Henkel Polska z sukcesami kontynuuje autorski program edukacyjny Świat Młodych Badaczy. Obecnie warsztaty są prowadzone w Stąporkowie i okolicznych miejscowościach. Tu w rolę młodych badaczy wcieli się ponad 400 uczniów. Czytaj więcej »
Ziajka Pianka Do Mycia Buzi, Rączek i Ciała to produkt wegański, stworzony w 99% ze składników pochodzenia naturalnego. Czytaj więcej »
Nowe żele pod prysznic Niezłe Ziółko Joanna ze względu na swoje apetyczne zapachy, szybko się nie znudzą. Do serii dołączyły trzy nowe pozycje. Każdy z nich jest totalnie inny, mega oryginalny i nawilżający. Czytaj więcej »
Balsam witamina C.B3 to nawilżający produkt do ciała. Jest wegański i stworzony w 95% ze składników pochodzenia naturalnego. Czytaj więcej »
Dzięki zawartości aktywnego tlenu Ludwik odplamiacz tlenowy skutecznie usuwa różnego rodzaju plamy z tłuszczu, kawy, herbaty, owoców czy soków. Wygodny rozpylacz tworzy aktywną pianę, która doskonale przylega do plamy i ułatwia jej usunięcie. Skutecznie działa w rożnych temperaturach, nawet tych najniższych (30°C), nie niszcząc tkanin i nie odbarwiając ich (nie zawiera... Czytaj więcej »
Innowacyjna formuła piany zapewnia niezrównaną moc czyszczenia w trudno dostępnych miejscach, przywierając mocniej i dłużej do powierzchni. Dzięki temu eliminuje aż 99,9% zarazków. Czytaj więcej »
Ariel Touch of Lenor to kapsułki oraz płyny do prania, które zagwarantują ubraniom długotrwałą świeżość oraz nieskazitelną czystość. Czytaj więcej »
Kultowa jakość od pokoleń z okazji 60–lecia marki. Na dedykowanym portalu 60lat.ludwik.pl można poznać historię marki, a także obejrzeć wspomnienia związane z marką Ludwik, które zostały nagrane w rozmowach z konsumentami z różnych pokoleń. Czytaj więcej »
Z danych szwajcarskiej firmy Batmaid wynika, że co piąty Polak sprząta codziennie, a 40% społeczeństwa robi to co kilka dni. Badania tylko potwierdzają to, co większość wie – po środki czystości sięga się często, a tym samym kupuje się je regularnie. Gdzie konsumenci szukają produktów czyszczących i piorących oraz jakie najchętniej wybierają? Czytaj więcej »
Marka Ariel prezentuje produkty z linii Ariel Touch of Lenor, które gwarantują głębokie czyszczenie i długotrwałą świeżość ubrań. Wprowadzenie na polski rynek tych nowości to kolejny krok misji marki, aby oferowane przez nią produkty były czymś więcej niż zwykłym detergentem. Dlatego Ariel połączył siły z marką Lenor i stworzył kapsułki oraz płyny do prania... Czytaj więcej »
Z końcem kwietnia w Koszalinie zadebiutowała druga perfumeria Sephora w tym mieście. Nowootwarta Sephora w Forum Koszalin oferuje kultowe marki kosmetyczne, w tym takie, które dostępne są na wyłączność w sieci Sephora, usługi pielęgnacyjne i makijażowe oraz profesjonalne doradztwo i pomoc w zakupach. To także nowy punkt na mapie Koszalina, w którym dzięki usłudze Click &... Czytaj więcej »
Na rynku dostępnych jest mnóstwo różnych preparatów do higieny intymnej, ale czasem zwyczajnie potrzebujemy wyjątkowej troski, delikatności oraz szczególnej pielęgnacji. Właśnie takiej, jak nowa Delikatna pianka do higieny intymnej Joanna Sensual Czytaj więcej »
Rossmann (Dirk Rossmann GmbH) zlecił PSI dostawę systemu zarządzania magazynem PSIwms i modułu Warehouse Automation Control PSImfc do swojego nowego centrum dystrybucyjnego na Węgrzech. Czytaj więcej »
Czy sprzątanie może być łatwe i przyjemne? Z workami Easy-pack w kolorze niebieskim od Jana Niezbędnego – jak najbardziej! Czytaj więcej »
Spray do naczyń o zapachu cytrusów i zielonej herbaty. Posiada innowacyjną formułę z Systemem Express Anty-tłuszcz, który gwarantuje wysoką skuteczność mycia. Czytaj więcej »
Dzięki marce Sidolux klimat słonecznej Italii można poczuć nie tylko w trakcie podróży, ale również podczas codziennych obowiązków! Czytaj więcej »
Niedawno zakończył się Test Konsumencki Bobini 2023, w którym młode mamy sprawdzały jakość i delikatność produktów pielęgnacyjnych dla dzieci, oceniając ich najważniejsze cechy. Czytaj więcej »
Opakowanie nowego Domestos Power Foam zostało specjalnie zaprojektowane, by działać do góry nogami. Dzięki temu innowacyjna, aktywna formuła piany dociera do najtrudniej dostępnych miejsc, przywierając mocniej i dłużej do czyszczonej powierzchni. Pozwala to na wyeliminowanie aż 99,9% zarazków*. Produkt nie zawiera wybielacza i ma przyjemny zapach, który dostępny jest w trzech... Czytaj więcej »
Pianka do naczyń o zapachu cytrusów i zielonej herbaty. Posiada innowacyjną formułę (2x bardziej wydajną*) z Systemem Express Anty-tłuszcz, który gwarantuje wysoką skuteczność mycia. Dzięki piance naczynia po umyciu są krystalicznie czyste i lśniące. Produkt nie zawiera barwników, butelka nadaje się do recyklingu. Czytaj więcej »
Niezwykle wydajny i ekonomiczny płyn do płukania tkanin Booster, to produkt nadający wyjątkową miękkość i puszystość oraz trwały i świeży zapach. Czytaj więcej »
Poznaj nową jakość w sprzątaniu z Janem Niezbędnym – zestaw 4 sztuk ściereczek z mikrofibry! Czytaj więcej »
Marka Luksja ze swoimi nowościami zaprasza na chwile relaksu w pachnącej kąpieli, której nie można się oprzeć! Czytaj więcej »
Detergenty Bobini powstały z myślą o pielęgnacji ubranek dziecka już od pierwszych dni jego życia. W szerokiej gamie produktów znajdują się m.in.: Czytaj więcej »
Świadomość konsumentów w kategoriach FMCG nieustannie wzrasta. Zwłaszcza w segmencie produktów dla najmłodszych wysoka jakość – na którą wpływają przede wszystkim odpowiedni czyli prosty i jak najkrótszy skład oferty higieniczno-kosmetycznej, biodegradowalność, czy naturalność – jest cechą coraz bardziej pożądaną. Czytaj więcej »
Firma Velvet CARE dołączyła do grona polskich sygnatariuszy Karty Różnorodności, unijnej inicjatywy na rzecz promowania różnorodności, równości i inkluzywności w miejscu pracy. Czytaj więcej »
Włochy – kraina, gdzie oliwki i pomarańcze dojrzewają w blasku słońca, a z okolicznych gajów unosi się zapach aromatycznych cytrusów i kwiatów. SIDOLUX inspirowany klimatem słonecznej Italii wprowadza nową, limitowaną linię zapachową produktów do sprzątania Ciao Italia, której współtwórczynią jest Urszula Chincz, znana jako Ula Pedantula. Czytaj więcej »
W przypadku Clin Lemon hasło to można potraktować dosłownie. Jego skuteczna formuła z bio-alkoholem ma delikatniejszy, jeszcze przyjemniejszy zapach i zapewnia połysk bez smug i konieczności wyczerpującego polerowania. Czytaj więcej »
Brand Distribution, będąca częścią Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group rozbudowuje ofertę non-food o marki charakteryzujące się wysoką skutecznością. Czytaj więcej »
Marka Apart poszerzyła swój portfel produktowy o nową linię żeli pod prysznic #Young Care. Jest to pełna energii linia kosmetyków myjących, która odpowiada na potrzeby konsumenckie pokolenia Zalpha. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej...
Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów...
W ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc”...
Już 26 i 27 kwietnia Wrocław stanie się stolicą...
Lidl przygotował specjalną ofertę od GRILLMEISTER i Livarno...
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, Żubrówka wprowadza...
Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym...
Grill to jedna z najchętniej wybieranych przez Polaków form...
W uznaniu dla historycznego dziedzictwa, z okazji...
Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami...
Dipy i nachosy marki El Sabor kolejny rok z rzędu reklamowane...
Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami...
sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska...
Krzysztof Ibisz, Katarzyna Dowbor i Joanna Koroniewska-Dowbor...
Mokate Cappuccino ZERO – nowość w portfolio MOKATE –...